Meme ♥

MEME!♥
Ang Li Ern
15 July 1991, Cancerian
Mayflower Secondary School
Singapore Polytechnic; DMTM 2B/24, SDZ ♥

I lovelovelove ♥ dancing, doing nonsensical stuffs all the time, DBSK/TVXQ Yunho, SS501 Kim Hyun Joong, laughing, eating non stop, steamboat sessions, late nights, rainbows, star gazing, travelling (so many countries i wanna go!), brown paper, ice cream, Baileys, blueberries & bananas, trying out new hairdos every now & then, and a whole lot of other endless things.


visits since 21 June 2008 :D

Twittin'.

follow me on Twitter


Links & Archives.


Saturday, December 12, 2009

vanillacoatedkisses

Hey everyone. From now on, I'll be blogging from here:
http://vanillacoatedkisses.blogspot.com/

So do link me up yeah! :D
2:11 AM;
yourstruly.

Thursday, December 10, 2009

wtf?

AH OMG I'M FUCKING DISGUSTING

I HAVE LIKE FUCKING ITCHY RASHES ON MY FACE?! LIKE HELLO, MY FACE?!

I HAVE NO IDEA WHY TOO. IT JUST HAPPENED AFTER I WASHED MY FACE AND BATHED. WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

AHHHHH OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
5:50 PM;
yourstruly.

Wednesday, December 09, 2009

sigh i tried.
you just weren't sensitive enough.

maybe i shouldn't try anymore.
11:21 PM;
yourstruly.

Sherlyn is like the sweetest person ever lor?? She bought chocolate beancurd for me and she came to my house just to pass it to me! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


now i'm pretty confident that i can score well for tmr's papers. HAHAHAHA LOVE YOU LAH SHERLYN ♥♥♥
10:56 PM;
yourstruly.

sometimes i like you, and sometimes i don't. you can be both mean and nice. but when you're nice, you treat everyone equally nice.

i just wish you weren't that nice to everyone. i don't even know where i stand.


alright i'm thinking too much. i know it's pretty impossible...



anywayz, i've got 2 more papers to go! so far my papers are all okay. Law isn't as hard as i thought it would be and stats was pretty good for me. (Y) hehe i'm so looking forward to the holidays! oh yes, another thing i wanna add onto my priority list is to go register for driving BTT. weeee i wanna learn how to drive :D

off to mugggggg
3:22 PM;
yourstruly.

Tuesday, December 08, 2009

come on.

isn't it obvious enough that i'm trying to prolong our conversation? every single time i try to do that (in fact every time), you seem so eager to put our conversation to an end.

sigh why are some people just so insensitive...




right, since when was i ever lucky on such things. i think i need to get a hold of myself and start being realistic and practical.


law exam is gonna be a huge disaster tomorrow, i swear.
2:03 AM;
yourstruly.

Monday, December 07, 2009

1 down, 4 to go.




Lol, I feel that I'm damn zai. I'm gonna draw 5 of such mindmaps.
My hand is on the verge of breaking into half x-x
5:24 PM;
yourstruly.

Sunday, December 06, 2009

omg i seriously feel like slapping myself because....


never mind.
6:51 PM;
yourstruly.

I'm so dead for exams.

I can't stop eating even though I'm crazy full, and everthing I'm reading now just can't register itself in my brain?

sigh.
6:15 PM;
yourstruly.
G.E.M - All About You



This is currently my favourite song! G.E.M is such an awesome singer. She's only 18 years old lor?! Hahhaha love her other songs as well. The first time I heard it was when I was in Beijing. Hahah (Y)


*IT'S ALL ABOUT YOU
I'M IN LOVE WITH YOU
我眼中分分秒秒也有你
我每次想起 已滿心歡喜
你我之間都有過太多趣味
IT'S ALL ABOUT YOU
我的心機 何時悲 何時喜 也因你
IT'S ALL ABOUT YOU
4:45 PM;
yourstruly.

Saturday, December 05, 2009

die liao lor?

HOLY F*CK I'M PROCRASTINATING LIKE CRAZY.

WTF, I'M NOT EVEN DONE WITH TASK 1 OUT OF 5.



*facepalm*
5:31 PM;
yourstruly.

1 hour into the study schedule and I'm procrastinating like mad already. Feeling fidgety all over and whatever I read or try to memorize just disappears from my memory.


I can't concentrate. Oh god.

Someone please help me? I'm like munching on whatever I can find right now to make myself feel better :(
2:36 PM;
yourstruly.
oh my god



I'm not sure if I'm being too ambitious, because I'm gonna try studying and completing 5 tasks by today. And I can't decide if I should study Law or MPM today instead (my MPM paper's on Monday). arghhhhh going nuts already.


Hopefully there are no distractions?

But I know you are.
12:58 PM;
yourstruly.
yummmmm.
















such pretty foods... :)






i'm hungry ):


i swear i'm gonna HAVE an oven in my house in near future. OMGISOWANTPANCAKESDRIGHTNAOW T^T
12:54 AM;
yourstruly.